Nå kan brukere av både Dexcom G6 appen og Dexcom Follow appen oppleve problemer med at man ikke kan se sensorverdiene ettersom brukeren av Dexcom G6 appen har logget ut av Dexcom G6 appen i hovedtelefonen. Dexcom har sendt ut en epost til noen brukere om at brukernavnet har blitt endret. Denne eposten har blitt sendt til den epostadressen som er registrert på Dexcom kontoen for den som bruker Dexcom G6 appen.
Følg instruksjonene under hvis du opplever dette problemet:
-Hvis du som Dexcom G6 bruker får en epost fra Dexcom med nytt brukernavn skal du bruke det nye brukernavnet og logge inn i Dexcom G6 appen på nytt.
-Hvis du ikke har fått en epost fra Dexcom kan du gå inn på Dexcoms hjemmeside under fanen «Logg inn», og bruke din epostadresse for å lage et nytt brukernavn og logge inn på nytt.
-Du kan også klikke på feltet «Glemt ditt Dexcom brukernavn eller passord?» der man logger inn i appen.
For mer informasjon se Dexcom status side her: https://status.dexcom.com/